top of page

MŪSU PEDAGOGI

Mēs esam pieredzes bagāta profesionāļu komanda. Entuziasms ir viens no mūsu komandas stūrakmeņiem.  Katram no mums ir liela pieredze darbā ar visdažādākajiem bērniem, domājot ne tikai vecumu, bet arī viņu psihiskās un fiziskās attīstības diapazonu. Mēs zinām pieeju katrai konkrētajai situācijai un katram konkrētajam bērnam, un mēs ticam, ka varēsim palīdzēt vecākiem izaudzināt harmoniski attīstītus  un laimīgus bērnus.

Елена Лифиц - педагог центра детского развития Колибри

JEĻENA LIFICA

Iepriekš esmu bijusi sporta treneris-pedagogs ar 15 gadu stāžu darbā ar bērniem. Kā arī manā darba pieredzē ir vairāki gadi, strādājot bērnudārzā. Darbā man vienmēr ir ļoti palīdzējusi arī mana pirmā medicīniskā izglītība, kura ļāva redzēt bērnus ne tikai no pedagoģijas viedokļa, bet arī no medicīnas skatu punkta, sniedzot dziļāku izpratni par to, pēc kā bērnam ir vajadzība.

Mani vienmēr ir interesējušas dažādas apmācību metodikas, kuras ļauj veidot citādākas attiecības un mijiedarbības formas ar bērnu, nekā klasiskajā pedagoģijā, sniedzot bērnam iespēju nejust bailes par to, ka viņam kaut kas var nesanākt. Man gribējās atrast tādu pieeju, lai bērnam iedotais uzdevums vienmēr būtu  pa spēkam un tajā pašā laikā stimulētu viņa augšanu un attīstību. 

OLGA ABOLIŅA

Beigusi Latvijas sporta pedagoģijas akadēmiju, pirmo pieredzi darbā ar bērniem esmu guvusi bērnudārzos. Būdama harmoniskās attīstības sistēmu piekritēja, bez darba bērnudārzā esmu arī nodarbojusies ar jogas pasniegšanu – gan mazuļiem, gan vecākiem bērniem. Tas viss man ir sniedzis bagātu pieredzi darbā ar visdažādāko vecumu bērniem.

Savas prakses laikā esmu pievērsusies dažādām pedagoģiskām un fiziskām metodikām. Salīdzinot tās uz bērnu sasniedzamā progresa līmeņa pamata, drīz vien esmu sapratusi, ka bērnudārzā, kur pedagogs pavēles veidā virza izglītības procesu, bērna vajadzības un īpatnības ne vienmēr tiek ievērotas pietiekamā mērā. Uz klasisko sistēmu fona Montessori metode ir visdabiskākā un tuvākā bērnam, un tas arī ir tas iemesls, kādēļ esmu pieņēmusi lēmumu praktizēt Montessori metodiku. Mērķtiecīgi apgūstot speciālo studiju kursu un saņemot diplomu, kas piešķir tiesības strādāt pēc šīs sistēmas.

_0RK2644_edited.jpg
Наталья Овчинникова - педагог центра детского развития Колибри

NATĀLIJA OVČIŅŅIKOVA

Iespējams, daudzi cilvēki nemaz nav dzirdējuši par defektologa-tiflopedagoga profesiju. Bet man, nostrādājot šajā jomā ilgu laiku, kā arī bērniem, ar kuriem esmu nodarbojusies, un viņu vecākiem šī profesiju ir kļuvusi par lielas palīdzības sinonīmu. Defektologa profesija ir ierindojusies medicīnas, pedagoģijas un psiholoģijas krustpunktā, bet defektologs ir speciālists, kurš strādā ar visu kategoriju bērniem ar psihofiziskās attīstības īpatnībām. 

Ieguvusi Krievijas Valsts A. I. Gercena Pedagoģijas universitātes diplomu, praktisko pieredzi esmu uzkrājusi specializētajā pirmsskolas izglītības iestādē bērniem ar redzes traucējumiem. Mana darba pieredze ar bērniem ir lielāka par 20 gadiem. Savās nodarbībās es pielietoju individuālo pieeju, un mana darba galvenās formas ir korekcijas nodarbības, kuru mērķis ir runas attīstība, rokas sagatavošana rakstīšanai, motorikas attīstība, domāšanas, uzmanības un atmiņas padziļināšana. Visu iepriekšminēto virzienu attīstīšana palīdz sagatavot bērnus veiksmīgai skolas gaitu uzsākšanai.

Mūsu bērnu attīstības centrs "Kolibri" ir akreditēts Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamentā un licencējis savu programmu "Bērna attīstības veicināšana, izmantojot klasiskās Montesori sistēmas metodes" (licences Nr. DIJL-23-75- ail). Tas apliecina piedāvātās programmas kvalitāti un mūsu pedagogu kvalifikāciju, kā arī ļauj klientiem saņemt iedzīvotāju ienākumu nodokļa atmaksu no "Kolibri" studijas nodarbību maksas.

Kā arī, studija ir tikusi pārbaudīta un saņēma Veselības inspekcijas un Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta atzinumus par atbilstību veselības drošības un ugunsdrošības prasībām.

bottom of page